Luin äskettäin maailman ärsyttävimmän lehtijutun kiltteydestä. Olin yllättävän tyytyväinen ostamaani Trendi-lehteen, kunnes tuo juttu hyppäsi silmilleni ja sai minut todella äkäiseksi, mikä vain korosti sitä, mitä lehtijuttukin halusi sanoa: suoraansanojat ovat usein hieman äkkipikaisia, draamanhakuisia ja tappelevat kaikkien kanssa ja suuttuvat pienestä.

1324395185_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jutun otsikko nyt lähinnä viittasi siihen, että kilttikin voi menestyä äkkipikaisten, itsestään numeron tekevien, huomionkipeiden, hölösuiden rinnalla, mutta itse juttu kääntyikin siihen, että kiltit ja hiljaiset ovatkin se parempi ihmistyyppi, jota ei vain olla ymmärretty vielä. Kiltit saavat hyvät työpaikat, ovat mukavia ja kaikkien rakastamia ja kilttien parisuhteet ovat onnellisia, tasapainoisia ja riidattomia - toisin siis kuin rämäpäillä.

Olin aika pöyristynyt, kun rivi toisensa jälkeen kävi yhä selvemmäksi, että kirjoittajan mielestä yliarvostetut suoraanpuhujat ja häsääjät eivät pärjää oikeassa elämässä - heidän paikkansa on tositv:ssä. Eli kiitos ja kumarrus jutun kirjoittajalle! Reaktioideni perusteella olen tehnyt itselleni diagnoosin, ja kuulun siihen särmikkäiden ihmisten ryhmään, joka on tuomittu olemaan riidoissa kaikkien ihmisten kanssa - etenkin siis poikaystävänsä kanssa - ja jonka tuleva ura kukoistaa vain Diilissä ja Huippumalli haussa -ohjelmassa.

Eli täältä tullaan Big Brother 2012 - yksi ystäväni on jo luvannut äänestää minua jatkoon häätöäänestyksissä!

Ps. Olen luvannut pitää hiuksiani enemmän auki, kun olen viime aikoina saanut hämmentyneitä kommentteja niiden häkellyttävästä pituudesta. Kukaan ei huomaa niiden todellista luonnetta, kun ne ovat päivästä toiseen sidottuina tuonne päälaen tuntumaan, mutta nyt kuulemma minun on aika hieman hävyttömästi koreilla upeilla kutreillani.

Jätin ne tänä aamuna sitten auki, ja kappas, onhan tuo aikamoinen leijonanharja. Itsekin ihan ihastun niihin!

1324395615_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Housujen seksikkyydessä ei sitten ole tässä kuvassa mitään kyseenalaistettavaa. Harmaat lökärit on HOT!!